HUISSTIJL

HUISSTIJL

Een consistente huisstijl zorgt voor een duidelijk beeld van je identiteit. Oftewel je logo en andere uitingen vertellen een eenduidig verhaal en zijn duidelijk herkenbaar. Dit zorgt voor meer naamsbekendheid van jouw bedrijf of organisatie. Dus een complete huisstijl van A tot Z uitgevoerd is een goed plan!



Een huisstijl kan bestaan uit visitekaartje, briefpapier, envelop, belettering, reclamebord, website, advertentie en socialmedia-template. En dat allemaal in één duidelijke herkenbare lijn!

SLAGERIJ EBERGEN


Al bijna 65 jaar is Slagerij Ebergen dé slager van Lith. Jan en zijn dochters wilden graag een nieuwe uitstraling voor de slagerij maar wel één waarin de kenmerkende rode E van Ebergen zou terugkeren. Het resultaat is een compleet nieuwe huisstijl.


Logo, verpakkingsmateriaal, bestellijsten, reclamemateriaal, social media template maar ook de winkelpresentatie het is allemaal in een nieuw jasje gestoken.

VEERKRACHT WERKT


De wens van Annemieke was duidelijk; geen veertje in mijn logo! Stiekem zit het er toch een beetje in, maat niet op de geijkte manier. Want, zoals je misschien zelf al gezien hebt, vormen de cirkels samen een pauwenoog. Na een traject bij Veerkracht werkt ben je weer zo trots als een pauw op jezelf en op het werk dat je levert.


Voor Veerkracht werkt ontwierp ik het logo, het visitekaartje, briefpapier en iconen voor haar website.

BUREAU AAN HET WATER


Inge waagde de sprong in het diepe en begon voor zichzelf als trainer en coach. Bureau aan het water is de naam van haar onderneming en deze is gevestigd aan de oever van de Maas. Een mooie plek die als inspiratie diende voor haar logo. Het geabstraheerde plaatsbepalingsicoon staat voor haar plek aan de Maas maar ook voor de bestemming of het doel dat haar klanten willen bereiken.

 

Voor Bureau aan het water ontwierp ik o.a. het logo, visitekaartje, briefpapier en trainingsmateriaal.

Share by: